استعلام و خرید

کارخانه های تولید میلگرد باکیفیت در ایران

کارخانه های تولید میلگرد باکیفیت در ایران بسیارند. چراکه این صنعت در کشور به رشد قابل‌توجهی دست یافته است. درواقع صنعت فولاد در ایران هم‌تراز کشورهای بزرگ جهان به تولید و عرضه انواع میلگرد ساده، آجدار و استیل می‌پردازد. اما در میان همه کارخانه‌های تولید میلگرد در ایران، باکیفیت‌ترین نوع میلگرد توسط ۷ برند شناخته‌شده تولید و عرضه می‌کند و هر کدام از استاندارد های خاصی تبعیت می کنند برای مثال محصولات برند میانه استاندارد های 9001 – ISO 14001 -ISO 18001 دارد و یا محصولات برند نیشابور بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲  تولید و عرضه می‌شود.  اگر قصد خرید میلگرد را دارید و یا قرار است به هر شکلی در این صنعت فعالیت کنید، لازم است برترین برندهای میلگرد را در ایران بشناسید!

۷ کارخانه مهم تولیدکننده میلگرد در کشور

آیا می‌دانید که تولید هر نوعی از میلگرد به تجهیزات، فناوری و دانش منحصربه‌فردی نیاز دارد؟ بنابراین همه کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد امکان عرضه انواع این محصول را ندارند. درنتیجه لازم است که برندهای مختلف میلگرد را در ایران بشناسید. درکنار این مطلب و آشنایی با انواع برند میلگرد و آشنایی با راهنمای خرید میلگرد، میتوانید محصولی با کیفین و با قیمت مناسب تهیه کنید. برندهای زیر متنوع‌ترین و البته باکیفیت‌ترین میلگرد را تولید کرده و بعضی از آنها محصول صادراتی به حساب می‌آیند:

میلگرد ذوب‌آهن اصفهان

کمپانی بزرگ ذوب‌آهن اصفهان از سال ۱۳۴۶ تا کنون با قدرت در زمینه تولید محصولات فولادی فعالیت می‌کند. محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. نشان این کیفیت جوایز بیشمار داخلی و خارجی است.  گواهی‌نامه استاندارد تولید با بالاترین سطح کیفی، گواهینامه مطابقت میلگردهای گرید B500B از شرکت CARES انگلیس و گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱ مدیریت کیفیت در زمینه تولیدات شمش از جمله جوایزی است که به محصولات کارخانه ذوب‌آهن اصفهان تعلق گرفته‌است.

این کمپانی همچنین به عنوان اولین تولید‌کننده بزرگ محصولات مقاوم به زلزله در کشور شناخته می‌شود. ظرفیت تولید این کارخانه در حال حاضر نزدیک به ۴ میلیون تن در سال است. نام این برند از تأثیرگذارترین مؤلفه‌های بازار آهن‌آلات و محصولات فولادی است.

درضمن میلگرد ذوب آهن اصفهان به دو صورت ساده و آجدار و در دو نوع دوکی و یکنواخت و البته بر طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ تولید و عرضه می‌شود.

میلگرد ظفربناب

کارخانه ظفربناب در سال ۱۳۸۶ و به طور اختصاصی با هدف تولید انواع میلگرد تأسیس شده‌است. همین موضوع نشان‌ می‌دهد که کیفیت محصولات این برند در چه حد و اندازه‌ای است. درواقع میلگرد به نوعی به نشان طفربناب تبدیل شده‌‌است و برعکس! در حال حاضر میلگرد بناب به عنوان یکی از محصولات صادراتی بازار آهن‌آلات به حساب می‌آید. این محصول از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و همین موضوع عامل رونق در بازار خرید و فروش آن است. 

میلگرد میانه

از کارخانه های تولید میلگرد در ایران، فولاد آذربایجان را می توان نام برد. این کارخانه در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده‌است. از آن زمان تا کنون کارخانه فولاد آذربایجان یا همان میانه به رشد قابل‌توجهی در زمینه خرید و به‌کارگیری تجهیزات مدرن و همچنین سرانه تولید محصولات فولادی دست پیدا کرده‌است. 

 میلگرد آجدار از اندازه ۸ میلی‌متر تا ۳۲ میلی‌متر در گریدهای AII و AIII بر اساس استاندارد DIN 488 و میلگردهای ساده از سایز ۱۴ الی ۵۰ میلی‌متر، بر اساس استاندارد DIN 1013 در کارخانه فولاد آذربایجان تولید می‌شود. 

کیفیت محصولات این برند باعث شده‌است که سهم بزرگی در صنعت صادرات آهن‌آلات و میلگرد داشته‌باشد. محصولات این برند همگی دارای گواهینامه‌های استاندارد بین ‌المللی  ISO 9001 – ISO 14001 -ISO 18001هستند. 

میلگرد نیشابور

کارخانه فولاد خراسان که در نزدیکی نیشابور واقع شده‌است، یکی از تولیدکنندگان عمده محصولات فولادی در این کشور محسوب می‌شود. کیفیت بالای محصولات این برند آن را در دسته پرفروش‌ترین‌های بازار قرار داده‌است. میلگرد برند نیشابور در سه نوع میلگرد ساده، آجدار مارپیچ و آجدار جناقی تولید می شود. فولاد خراسان محصول میلگرد خود را بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲  تولید و عرضه می‌شود. 

میلگرد آذر امین فولاد

کارخانه فولاد آذر امین در سال ۱۳۹۰ و در استان آذربایجان شرقی تولید شده‌است. این کارخانه در زمینه تولید انواع میلگرد و محصولات فولادی فعالیت می‌کند. انواع میلگرد آجدار از سایز 8 الی 32 میلی‌متر دردو گرید A2 و A3 طبق استاندارد ملی ایران 3132، میلگرد آجدار مارپیچی آذر‌امین در سایز 8 و 10 و نیز میلگرد آجدار جناغی در سایزهای 10 الی 32 از جمله محصولات کارخانه فولاد آذرامین است. 

میلگرد ابهر

کارخانه میلگرد سیادن ابهر در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده‌است. میلگردهای برند سیادن ابهر با نام میلگرد ابهر شناخته شده و در بازار تقاضای چشمگیری دارند. محصولات این برند در سایزهای 8 الی 32 میلی‌متر و در گرید A2 و A3 به صورت آج جناقی تولید و عرضه می‌شود. میلگرد فولاد ابهر با ظرفیت تولید 288000 دارای پروانه علامت استاندارد میلگرد آج‌دار گرم نوردیده است. این کارخانه در سال 1390 به عنوان کارآفرین برتر استان و واحد نمونه صنعت و معدن و در سال 1391 موفق به اخذ نشان عالی مدیریت شده‌است. 

میلگرد نطنز

کارخانه فولاد نطنز یکی دیگر از کارخانه های تولید میلگرد است که به طور اختصاصی در زمینه تولید و عرضه انواع میلگرد فعالیت می‌کند. در این کارخانه میلگرد به صورت کلاف و شاخه‌ای از انواع میلگرد A1 تا‌ A4 تولید و عرضه می‌شود. این کارخانه در سال ۱۳۸۲ تأسیس شده‌است. از آن زمان تا کنون کارخانه نطنز رشد قابل‌توجهی داشته و تولید سالانه خود را به بیشتر از ۱ میلیون تن در سال رسانده‌است. 

قیمت میلگرد کارخانه های برتر در ایران

قیمت بهترین برندهای میلگرد درست مانند هر محصول دیگری مدام در نوسان است. اما باید راهی برای دسترسی به قیمت میلگرد ذوب‌آهن اصفهان، بناب، نیشابور و .. باشد. نیک فولاد دقیقاً همان راهی است که شما به دنبال آن هستید. در نیک فولاد جدول قیمت روز انواع میلگرد ساده، آجدار و استیل در سایزها و استاندراهای مختلف وجود دارد.

اگر قصد دریافت مشاوره در زمینه تأمین میلگرد را دارید و یا به چالشی در این زمینه برخورد کرده‌اید، مشاوران زبده و کاربلد نیک فولاد به شما کمک می‌کنند. همچنین امکان خرید میلگرد برندهای برتر کشور و تحویل آن در هر کجای کشور و یا حتی خارج از کشور برای شما وجود دارد. در ضمن رائه آخرین اخبار بازار میلگرد و تحلیل این بازار در یک فولاد به صورت لحظه ای منتشر می‌شد. فروش اعتباری میلگرد و پشتیبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات نیک فولاد محسوب می‌شود. 

Leave a comment