استعلام و خرید

بازار بورس کالا 1 آذر

معاملات ورق بورس کالا در هفته اول آذر

بازار بورس کالای مقاطع فولادی در ایران، هر هفته شاهد رقابت و معاملات متنوعی می باشد. طبق رسم هر هفته، دوشنبه در تاریخ 1 آذر 1400 ، مقاطعی معامله شد که اطلاع از آمار و ارقام این معاملات خالی از لطف نیست. ورق گرم B، ورق گالوانیزه و ورق رنگی مقاطعی بودند که با تقاضا روبرو بودند. نورد و لوله اهواز و همچنین صنایع هفت الماس عرضه کنندگان این ورق ها بودند. با توجه به عرضه و تقاضای صورت گرفته و همچنین قیمت مچینگ و از همه مهمتر نوسانات قیمت ارز در هفته های پیش رو، شما میتوانید قیمت این مقاطع در هفته های بعد را پیش بینی کنید.

آمار معاملات انواع ورق در بازار بورس کالای ایران

ابتدا ورق گرم B معامله شد که شرح معاملات این ورق به صورت زیر است:

ورق گرم B که توسط شرکت نورد و لوله اهواز عرضه شد با تقاضای 550 تنی همراه بود، در صورتی که حجم عرضه برای این محصول 1500 تن بود که در نهایت با قیمت میانگین 189,096 ریال معامله شد. لازم به ذکر است که 950 تن از این ورق در مچینگ معامله شد.

محصول بعدی ورق گالوانیزه هفت الماس می باشد که حجم عرضه آن 2650 تن و با تقاضای 250 تنی همراه بود. ورق گالوانیزه هفت الماس در نهایت 100 تن و با قیمت میانگین  273,345 ریال معامله شد.

محصول سوم و آخر ورق رنگی بود که با وجود حجم عرضه 1500 تنی و قیمت پایه عرضه 303,977 ریالی معامله نشد.

با این حجم از عرضه وتقاضا باید دید مقاطع فولادی و بخصوص ورق در روزهای بعد شاهد چه تغییراتی در قیمتشان خواهد بود.

برای دریافت قیمت ورق لحظه ای و قیمت آهن آلات دیگر به صفحات قیمت ما در همین سایت مراجعه کنید. همینطور کارشناسان ما در این مجموعه آماده راهنمایی شما در استعلام قیمت و خرید مقاطع فولادی هستند.

Leave a comment