استعلام و خرید

معاملات بورس کالای 12 بهمن

در هفته دوم بهمن 1401 در بورس کالا چه گذشت؟

در دومین هفته از بهمن ماه 1401 در بورس کالا شاهد معاملات مهمی درباره ورق بود. جزئیات این معاملات که چند روزی است نگاه فعالان حوزه آهن را به خود جلب کرده بود در ادامه شرح داده شده است. امروز در بورس کالا، ۵۰۰۵۰ تن انواع ورق عرضه شده است که از این میزان، ۲۱۸۰۰ تن به ورق سرد، ۲۰۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۱۶۰۵۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۱۰۲۰۰ تن به ورق گرم B اختصاص دارد. لازم است بدانید که در معاملات امروز در بورس کالا، قیمت پایه عرضه‌ برای ورق گالوانیزه G در محدوده ۳۵۹۳۰ تا ۳۶۵۵۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز ورق سرد شرکت فولاد مبارکه در بورس کالا نیز ۳۰۹۱۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

جزئیات معاملات ورق فولادی هفته دوم بهمن 1401 در بورس کالا

در میان عرضه ها ۹،۲۰۰ تن ورق گرم B مجتمع فولاد گیلان با نرخ پایه ۱۸۶،۸۹۹ ریال آماده عرضه بود. این مقطع فولادی که با تقاضــای اولیه ۱۸،۴۰۰ تن روبرو بود در نهایت به میزان ۹،۲۰۰ تن و با مبلغ ۲۳۵،۳۳۸ ریال معامله شد. ورق گرم بعدی ورق نورد ولوله اهواز با حجــم عرضــه  ۱،۰۰۰ تن و نــــــرخ پایــــه : ۱۸۶،۸۹۹ ریال بود تقاضــای اولیه ثبت شده برای این محصول ۵،۶۵۰ تن بود که در نهایت ۱،۰۰۰ تن و با نــــرخ پایانـــی ۲۶۳،۴۵۹ ریال معامله شد.

ورق گالوانیزه از دیگر انواع ورق معامله شده در بورس کالا بود که توسط خودروی چهارمحال بختیاری، امیرکبیرکاشان و تاراز چهارمحال عرضه شد. ورق گالوانیزه خودروی چهارمحال بختیاری با نــــــرخ پایــــه ۳۶۲،۷۸۲ ریال و  تقاضــای اولیه ۸،۵۵۰ تن به میزان ۳،۰۰۰ تن و با نــــرخ پایانـــی ۳۹۹،۲۲۲ ریال معامله شد.

ورق گالوانیزه امیرکبیرکاشان با نــــــرخ پایــــه ۳۶۵،۵۸۷ ریال و  تقاضــای اولیه ۶،۳۵۰ تن به میزان ۳،۰۰۰ تن و با نــــرخ پایانـــی ۴۰۳،۳۰۷ ریال معامله شد.

ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال با نــــــرخ پایــــه ۳۶۳،۰۵۷ ریال و  تقاضــای اولیه ۹،۷۰۰ تن به میزان ۳،۰۰۰ تن و با نــــرخ پایانـــی ۴۲۶،۵۶۲ ریال معامله شد.

 

Leave a comment