دسته بندی

آمار معاملا بورس کالا در هفته سوم بهمن ۱۴۰۰

جدیدترین مطالب

بازار بورس کالا در هفته ای که گذشت شاهد عرضه سبدهای متنوع که عمدتا تیرآهن از کارخانه ذوب آهن اصفهان می باشد، بوده است. از سبدهای مختلف این عرضه به سبد تیرآهن ۲۰ و ۲۲ و ۲۴ ، سبدهای تیرآهن مخلوط، تیرآهن طول کوتاه ۲۰ نیمه سبک ، تیرآهن ۲۴ و ۲۷ اشاره کرد. آمار معاملا بورس کالا در هفته سوم بهمن ۱۴۰۰ را در ادامه می خوانید.

آمار معاملا بورس کالا در هفته سوم بهمن

سبد تیرآهن ۲۰، ۲۲ و ۲۴ با قیمت پایه عرضه ۱۴۶,۵۰۰ ریال و به مقدار ۱,۰۱۲ تن قابل عرضه بود. حجم تقاضا برای این مقاطع ۲۵۳۰ تن بود که در نهایت با قیمت پایانی میانگین موزون ۱۴۷,۹۲۹ ریال و با حجم ۱۰۱۲ تن معامله شد.

سبدهای تیرآهن مخلوط با کالاها و قیمت های مختلف که دارای قیمت های پایه عرضه ۱۶۹۰۰۰، ۱۴۴۰۰۰ و ۱۳۶,۰۰۰ ریال بود که در نهایت با قیمت میانگین پایانی ۱۷۰,۵۸۹، ۱۴۴,۲۷۱ ، ۱۳۷,۰۰۰ و ۱۳۶,۴۹۹ ریال و به مقدار ۳۸۶۴ تن  معامله شد.

تیرآهن طول کوتاه ۲۰ نیمه سبک با قیمت پایه عرضه ۱۳۹,۰۰۰ ریال و به مقدار ۱,۰۱۲ تن قابل عرضه بود. حجم تقاضا برای این مقاطع ۱,۰۳۵ تن بود که در نهایت با قیمت پایانی میانگین موزون ۱۳۹,۰۰۰ ریال و با حجم ۵۰۶ تن معامله شد.

تیرآهن طول کوتاه ۲۰ نیمه سبک با قیمت پایه عرضه  ۱۴۴,۰۰۰ ریال و به مقدار ۱,۰۱۲ تن قابل عرضه بود. حجم تقاضا برای این مقاطع ۳,۳۸۱ تن بود که در نهایت با قیمت پایانی میانگین موزون ۱۴۴,۴۸۴ ریال و با حجم  ۲,۴۸۴ تن معامله شد.

در این بازار شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP هم توسط آهن و فولاد ارفع، شرکت معدنی وصنعتی چادرملو و جهان فولاد سیرجان عرضه شد. این کالای استراتژیک با قیمت عرضه پایه مختلف توسط شرکت ها در تابلو ثبت شد. شمش بلوم آهن و فولاد ارفع با قیمت پایه ۱۲۷,۶۸۶ریال، شرکت معدنی وصنعتی چادرملو و جهان فولاد سیرجان هم با قیمت ۱۲۷۱۲۷ ریال این کالا را عرضه کردند. در مجموع ۱۹۰۰۰ تن این کالا معامله شد.

سبد ناودانی ذوب آهن

ناودانی دیگر کالای عرضه شده توسط ذوب آهن بود. سبد ناودانی ذوب آهن با قیمت پایه ۱۶۶,۰۰۰ و به حجم ۹۸۹ تن در تابلو ثبت و با قیمت میانگین پایانی ۱۶۹,۷۷۷ و به حجم ۳۹۵۶ تن معامله شد.

در نهایت ورق گالوانیزه خودرو توسط شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری و با قیمت ۲۶۳,۵۷۷ ریال و به حجم ۴,۴۵۰ تن معامله شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها