دسته بندی

تولیدکنندگان ورق قلع اندود در ایران را می‌­شناسید؟

جدیدترین مطالب

آنچه که در « تولیدکنندگان ورق قلع اندود در ایران را می‌­شناسید؟ » خواهید خواند:

  • معرفی تولید کنندگان ورق قلع اندود
  • مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
  •   شرکت فولاد توان آور آسیا
  •  شرکت صنعت آرین پاژ

همانطور که میدانید ورق قلع اندود از انواع ورق آهنی است که مصارف گسترده ای دارد. تولیدکنندگان ورق قلع اندود در ایران انگشت شمار هستند، اما همین تعداد کم سالانه میزان قابل توجهی از این محصول را تولید کرده و وارد بازار می‌­کنند. مراکز تولید محصولات فولادی در ایران  با روش‌ها و استانداردهای متفاوتی ورق قلع اندود تولید کرده و در اختیار خریدار قرار می‌دهند. تنوع انواع ورق در بازار ایران به گونه ­ای است که نیاز مشتری­‌های مختلف با سفارشات متفاوت را برآورده می­‌کند. 

بعضی از این تولیدکنندگان حتی محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌­کنند. اگر شما هم به واسطه کسب و کارتان یا به هر دلیل دیگری به خرید ورق قلع اندود نیاز دارید، بهتر است تولیدکنندگان داخلی این محصول را بهتر بشناسید. در نهایت با شناخت برند و مشخصات این محصول، میتوانید نسبت به استعلام قیمت ورق قلع اندود استعلام بگیرید.

معرفی تولیدکنندگان ورق قلع اندود

کارخانه ­هایی در داخل کشور وجود دارند که ورق قلع اندود در فهرست تولیداتشان جایگاه خاصی دارد. این تولید کننده ­ها در استان‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند. با این وجود بزرگترین تولید کنندگان ورق قلع اندود به شرح زیر است:

مجتمع فولاد مبارکه اصفهان

مجتمع فولاد مبارکه اصفهان یکی از معروفترین مراکز تولید انواع ورق ازجمله ورق قلع اندود است. 

درباره  مجتمع فولاد مبارکه اصفهان

این کمپانی یکی از بزرگترین  تولیدکنندگان انواع ورق­‌های فولادی در ایران محسوب می‌شود. این نوع ورق نیز در فهرست تولیدات پرطرفدار شرکت معتبر فولاد مبارکه اصفهان به چشم می‌­خورد. بهره برداری از این مجتمع رسماً از سال ۱۳۷۲ آغاز شده ­است. مجتمع فولاد مبارکه اصفهان دارای چند زیر مجموعه به نام‌های فولاد سبا، فولاد امیرکبیر کاشان و فولاد هرمزگان است. تولیدات این مجتمع تنوع بالایی دارند.

این مجتمع می‌­تواند میزان قابل توجهی از انواع ورق‌­های فولادی مانند نوع قلع اندود مورد نیاز متقاضیان را تولید و در بازار عرضه کند. به علاوه تولید کنندگانی که محصولاتشان بر پایه ورق­‌های فولادی از جمله ورق­‌های قلع اندود ساخته می‌­شود، می‌­توانند به طور مستقیم از این مجتمع خرید کنند.  

مشخصات ورق قلع اندود فولاد مبارکه اصفهان

خط تولید ورق‌­های قلع اندود در این مجتمع بر اساس روش الکترولیت اسیدی عمل می‌­کند. ورق‌ نوع قلع اندود تولید شده در این مجتمع دارای کیفیت بالایی است. ورق‌های قلع اندودی که این کارخانه تولید می‌­کند، دارای ضخامتی بین ۱۸/۰ تا ۴/۰ میلی‌متر است.

این ورق‌ها  با عرض ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی‌متر عرضه می‌­شوند. مجتمع فولاد مبارکه اصفهان از استانداردهای  ASTM A623، EN 10203/91، JIS G 3303/87، M/92 برای تولید ورق‌های قلع اندود خود استفاده می‌­کند.

بسته ­بندی این محصولات فولادی به صورت کلاف، بسته­ های کوچک ۱ تا ۲ تنی و یا  بسته ­های بزرگتر ۲ تا ۱۶  تنی عرضه می‌­شوند. مجتمع فولاد مبارکه اصفهان سالانه به میزان فراوانی از این محصول تولید و روانه بازار آهن آلات می‌­کند.  

انواع ورق قلع اندود

شرکت فولاد توان آور آسیا

این شرکت نیز از تولیدکنندگان ورق قلع اندود است.  

درباره شرکت فولاد توان آور آسیا

شرکت فولاد توان آور آسیا در چهارمحال بختیاری واقع شده ­است. این شرکت در قالب بخش خصوص فعالیت دارد. شرکت فولاد توان آور آسیا از سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسیده است.  

مشخصات ورق قلع اندود توان آور آسیا

این شرکت یک مجموعه خصوصی است که از تجهیزات مدرن، پیشرفته و به روز برای تولید محصولات فولادی خود استفاده می‌­کند. در خط تولید ورق در شرکت توان آور آسیا  از روش الکترولیتی با آند حل شونده استفاده می‌­شود. با استفاده از این روش یک لایه نازک و یکنواخت از قلع بر روی ورق‌های فولادی اعمال می‌­شود. خط تولید ورق نوع قلع اندود شرکت توان آور آسیا مجهز به ماشین صاف کننده ورق است.

این شرکت دو خط برش دارد که ظرفیت هرکدام ۶۰ هزار تن در سال است. وجود خطوط برش در خط تولید این محصول این امکان را به وجود می‌­آورد که ورق­‌ها بنا به سفارش مشتری برش داده شوند.   

شرکت صنعت آرین پاژ

یکی دیگر از تولیدکنندگان ورق قلع اندود ، شرکت صنعت آرین پاژ نام دارد.

درباره شرکت صنعت آرین پاژ

شرکت صنعت آرین پاژ از دیگر تولید کنندگان ورق­ قلع ­اندود محسوب می‌شود. این شرکت فعالیت خود در زمینه تولید محصولات  فولادی را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده ­است. شرکت صنعت آرین پاژ در شهرک صنعتی نیزار استان قم قرار دارد. این شرکت تولیدی محصولات فولادی، در فاصله ۱۸۰۰ متری جاده ترانزیتی  قرار دارد.

مشحصات ورق­ قلع اندود صنعت آرین پاژ

شرکت صنعت آرین پاز برای تولید محصولات فولادی از جمله ورق‌­های قلع اندود از ماشین آلات اروپایی استفاده می‌­کند. این شرکت تولیدات خود را در بسته­ بندی‌­های مطمئن و کاملاً استاندارد وارد بازار کرده و در اختیار مشتری قرار می‌دهد.   

نیک فولاد از تامین کنندگان انواع مختلف ورق فولادی می باشد. یکی از این ورق ها ورق هاردوکس می باشد. معرفی انواع ورق هاردوکس و کاربرد آنها را می توانید در این سایت مطالعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها